Vi hjälper våra kunder att öka sin verksamhet online.

How to Become Swedish in 60 Minutes

UTMANING Thorsson Productions behövde hjälp med att marknadsföra sin helt nya enmansshow. Vårt uppdrag var att sälja så många biljetter som möjligt, helst så att teatern blev slutsåld för varje föresetällning.

 

LÖSNING Efter att ha gått igenom manuset skrev vår copywriter en serie korta och snärtiga monologer som våra filmskapare sedan fångade tillsammans med showens skådespelare, Niklas Engdahl. Under tiden skapade våra designers och webbutvecklare en landningssida som skulle inspirera tittarna att se showen. Med våra videor om alla de fantastiska och konstiga saker som vi svenskar gör, skapade våra performance marknadsförare sedan flera annonskampanjer på Facebook som rönte stor framgång.

c’mon
Vill du veta mer om våra case eller höra vad det finns för möjligheter för ditt företag?
Se våra
Kontakta oss
Genom att surfa vidare på vår hemsida och använda våra tjänster så godkänner du att vi samlar in data om dina besök. I vår integritetspolicy förklarar vi vilken data vi samlar in, varför vi samlar in den och vad vi använder den till. LÄS MER.